Tänkte tipsa om en tuff sida där man designar sina egna mobil skal, kanske är ett tag efter men tycker det är en bra idée och självklart gick jag in och designa ett. Dock tycker jag att 299 riksdaler är lite väl dyrt för ett skal, men ni kanske kan tipsa om en sida där man kan designa själv för en billigare peng? I alla fall på denna sidan kan man designa sina egna skal men också köpa och redigera sådana som andra har gjort!  Hittade 4 jätte snygga skal som andra har gjort och tänker självklart visa dem! Det fjärde måste nog vara ett av de jag älskar mest där, helt underbart fint.
Här är även mitt som inte finns på själva sidan dock, men om ni gillar det så kan ni ju alltid be mig om bilden så kan ni få låna den till skalet. Väldigt random men ville verkligen prova sidan innan jag skriver om den på bloggen, jätte lätt att redigera och få fram roliga grejer av det! Perfekt om du vill ha ett skal med bilder på kompisar m.m eller om du bara vill skryta med dina design skills.
Vad tyckte ni om mitt försök?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback