Fyllde äntligen år igår och var insnöad här hemma så blev en lugn och mysig dag med föräldrarna, fick god mat, tårta och en bil. Japp, och inte en liten leksaksbil eller något sådant utan en riktigt bil som jag kan använda när jag får körkort! Kan ju bara säga att mina föräldrar är bäst. Så i helgen blir det att fira med min bror och hans familj och längta tills den 5 april då det blir konsert i lund, ahhhh! kan inte vänta längre! Mycket har hänt och jag längtar efter så mycket just nu att det inte är klokt! Så en överglad sexton åring säger hejdå och hoppas att ni haft och har det jätte bra! 
 
Ni får se en del av mitt bildprojekt också, kan någon tipsa om någon bra lite kändare fotograf?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback