Hade tänkt spendera långhelgen med att mysa, vara allmänt lat och må bra men det gick helt fel för på kvällen till torsdagen så skrev jag klart en skoluppgift och mådde sedan illa fram tills ungefär 2 på natten. Skyllde på att det kanske var något jag ätit eller så och att det skulle gå över snabbt men oj vad fel jag hade. Torsdagen spenderades med att ligga i soffan insvept i en filt och ett täcke, frysa som satan och sedan få reda på att jag hade 40 graders feber. Febern gjorde i alla fall att jag sov som en liten bebis hela natten och vaknade med lite lägre grader. Kan säga att min hals känns som om någon matat mig med glasskärvor och mitt huvud exploderar varje gång jag reser mig upp, men inte nog med det så har min näsa börjat rinna nu så känner mig extre fräsch. Har inte varit aktiv på bloggen men livet(mest skolan) kom ivägen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback