Var iväg en runda till några affärer igår och fick hem några fynd bland annat två stycken smycken för 40 riksdaler tillsammans! Det var en "två för en" rea så jag betalade egentligen endast för halsbandet ni kan se på bilden, halsbandet kostade alltså 40 kronor och armbandet som jag fick till kostade egentigen bara 30 kronor vilket hur som helst är ett fynd. Blir glad av att hitta sånna fynd och jag är otroligt snål (haha, oops) så blir helt själaglad av reor och billiga saker. Dessa fynd hittades på Lindex och kommer att användas flitigt.
Vad är ert bästa respektive värst köp någonsin?
Kommentarer
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix
http://nehaexponerar.blogg.se/

Snyggt armband:D
Jag vet faktiskt inte vad som är mitt bästa eller värsta köp.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback