Åh vad många bloggare jag härt nämna DENNA sida. Jag har också länge tänkt att det säkert är svindyrt och så mycket fina kläder att jag kommer drömma ihjäl mig efter dom. Men rean är galet bra och kläderna ännu bättre. Åh så mycket jag har hittat som jag vill ha, och så mycket för under 100-lappen! Mina skills att sätta ihop dessa bilder till ett kollage svek dock, fast om jag ska säga sanningen är jag bara för lat. Klicka på bilderna för att komma till produkten. Uch vad jag vill ha! Vissa bilder ville inte vara i samma storlek så dom fick inte vara med.
 
 
Har ni en önskelista från just Sheinside.com?
 
 
 
 
Kommentarer
Crazie -
http://crazie.blogg.se

Älskar verkligen toppen i mitten! *0*


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback