När man har en veckas extra påsklov och man vet att man behöver plugga inför det där kemiprovet men ändå likas finna sig med endast 2 dagar kvar att plugga, det var ungefär så min onsdag såg ut. "Hm, vad ska man göra idag nu när pojkvännen åkt iväg på en liten resa, mine craft hela dagen? Vad säger du om det Vicky?" tänkte jag lite ignorant och insåg sedan at tjag trots lov har provdag på fredag. Har skrivit ungefär 15 sidor med anteckningar till kemiprovet och har två till moment att gå igenom och sedan testa dessa nyvunna kunskaper.. Oj glömde ju också bort att vi har ett litet matte prov där också, aja det får vara planerat till eftermiddagen. Vad hände med mina pluggplaner egentligen? I måndags skulle jag ju börjat, men ack varför göra det när man kommer hem vid ett tiden och tänker well, hey varför inte slösa bort hela dagen på att förvirra bort mig på mine Craft tills jga insåg att det enda sättet att komma hem var att dö haha. Produktiva dagar när de är som bäst. Sedan på tisdag blev det fika och att träffa gamla kompisar vilket kändes väldigt trevligt men det gjorde att jag inte fick pluggat förrän vid ett tiden på onsdagen.
Vad hände med detta inlägg, haha så mycket text för en sådan alltför vanlig förekommande händelse.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback