Smink är enligt mig sjukt kul, och jag älskar att sminka mig när jag får ta min tid på mig. Och till fest har man ju oftast det, så här kommer sminket som jag använder till lite mer uppfixade. Basen är rätt så lik en mer uppfixad vardag för mig fast med rouge, oftast en rosa men ibland tar jag den brunröda från mårket claudia.
Oftast nöjer jag mig sedan med en brun sotning, då anvönder jag ibland ögonskuggstrion från fate of flower som jag skrev om för ett tag sedan. Och eftersom jag älskar glitter så använder jag ibland en Dazzle me lösögonskugga som är guldig och helt underbar. 
Och jag älskar verkligen att leka runt med lösögonfransar, just dessa är nr 2 från depend.
 
Brukar ni gå all in för fester eller kör ni lika dant som till vardags?
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback