Hade fyllt på med inspiration från höger och vänster (tumblr, instagram och gamla kära weheartit) för att verkligen ägna detta sportlov till massor utav den träning jag inte har tid till annars. Men som den lyckost jag är så sattes dom planerna på is när jag blev smittad av streptokocker, en ofarlig (för några dagar sedan hade jag nog sagt livsfarlig) halsinfektion men som måste behandlas med penicillin. Så eftersom penicillin och träning är ett stor no no får jag stå ut med att ha ett stillasittande lov, tänker dock inte överge mina nyttighetsplaner helt. Så nu när smittorisken är borta och energin är, ja i alla fall där lite, så ska jag in i duschen för att få tiden att gå så att jag kan äta igen efter dagens första tablett för då stundar kaffe för första gången på 7 (!!) dagar.
Hoppas att ert sportlov blir bättre använt än att tillfriskna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback