I julklapp fick jag utav min bästa barndomskompis en väldigt genomtänkt present som jag verkligen älskar, är dock lat och har inte börjat använda den ännu. Men snart kommer där vara bilder på både henne och diverse annat. Hm, gillar verkligen ordet diverse idag. Är verkligen en utav de bästa klapparna jag fick och den passar sjukt bra in på mitt rum som ni kommer se senare i veckan. Blev så glad att hon helt visste vad jag önskade för samma helg hade jag varit ute på ramjakt utan några större framgångar! Och historien bakom att hon först köpte ett iphoneskal samma dag som jag smsade om min nya mobil gör bara presenten ännu roligare.

 
Kommentarer
Johanna Wahlberg
http://jjohannawahlberg.blogg.se

sv: ja, och det är ju faktiskt väldigt bra! men som sagt, kläder är ju roligare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback