Vardagssmink är ett stort bekymmer för mig då jag är så grining på morgnarna när jag går upp 5:30. Så slänger ihop något av dessa sakerna på bilden. Det är enkelt och så få steg att till och med jag hinner med det. Dock använder jag inte fundation varje dag utan det är mer när jag inte har tagit för lång tid på mig med att äta. när jag fixat ett problem med kameran kommer bilder på sminket också och inte bara vad jag använder. Så mitt smink till skolan består oftast av concealer (som är slut), maybellines affinitone puder, en bronzer från make up store som min mamma haft som trycket slitits bort från, en random ögonbrynspenna som är brun men med röda undertoner för att komplementera håret. För ögonen kör jag en lite tjockare och utsvängs eyeliner med den bruna ögonskuggan i creaset och sedan Maxfactors eye brightening mascara för gröna ögon. Älskar vilken skillnad mascaran faktiskt gör för att få ens ögonfärg att stå ut mer.
 
Vilka sminkprodukter kan ni inte gå utan?
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback