Jag är en sån här "lite-för-lat-för-att-redigera-men-älskar-också-när-bilder-inte-är-redigerade"-människa, jag kan sitta och redigera mina bilder in i minsta detalj men det slutar oftast med att jag gillar och använder orginalet utav bilden ändå. Men jag gick igenom ett av mina bildprojekt som jag gjorde i slutet utav nian och kan helt och hållet inte bestämma vilken av dem som är bäst. Så nu tänkte jag ta upp det i bloggen, och fråga er läsare. Bilden togs nedanför ett takfönster på sommaren när solen höll på att gå ner så ljuset blev (enligt mig) härligt klart men oranget. På de två redigerade har jag ändrat så att ljuset inte är lika oranget, men med olika "undertoner" eller vad man ska säga.
1.Orginal
2. Redigerad, mer kontrast men nerdämpade färger.
3. Redigerad,mer åt det svart och vita hållet för att se mer gammeldags ut.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback