Så efter tre veckors "hårt" jobbande är jag tillbaka och  så gott som levande! Med en tilltuffsad axel och x-antal blåmärken har jag en lång ledighet framför mig. För att uppdatera, skolavslutningen firades och jobbet började måndagen därpå. Ett mysigt jobb på en förskola med massor utav lek och stoj. Med en knapp vecka kvar är jag lycklig och viftar åt alla håll när min axel knakar till och har, som jag vet nu i efterhand, nästan gått ur led och därför har det uppkommit en muskelblödning och lite sånt trevligt. Så med en aning stelare och värkande axel går jag tillbaka till ett jobb där man inte direkt kan välja att vara försiktig med en sådan skada. Efter ytterliggare en efterkoll av min klantighet har dom konstaterat att mina leder är överrörligare och att jag är värsta ormmänniskan. Hittat talanger jag inte visste att jag haft om man kan säga att det är talang att vika armen på fel håll och dra tummen bak till handleden. Men min vardag är på spåret igen, och dom där gyllene ögonblicken verkar vara konstanta här i sommarvärmen.
Fina, fina, fyrbenta syster.
Kommentarer
Elisavetha
http://elisavetha.blogg.se/

Åh! Fina bilder! :)

Flisan
http://fflisan.blogg.se

Söt hund :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback