Lóréal Elvitals Extraordinary Oil för färgat hår blev inköpt utav mig ett litet tag innan jul. Ville se om något kunde få mina toppar att se skapliga ut de sista veckor innan klippning och tänkte att 80 kronor kunde vara värt att slösa för att se. I början använde jag det på morgnarna när jag borstat igenom och fixat mitt hår det lilla jag brukade hinna med, men läste sedan i en artikel att man kunde använda det ihop med sitt balsam eller i fuktigt hår om man ville få fram sina lockar lite extra. Och jäklar vad jag gillar produkten! Den är helt underbar på alla sätt och har använt den tillsammans med mitt balsam och lite extra på topparna då och då och känner och ser så stor skillnad! Nu när mitt hår lugnar sig efter den bruna färgningen, vilket tyvärr slet rätt rejält, har jag införskaffat mig en inpacking ur samma linje och håller tummarna. Har tyvärr inga före och efter bilder men skillnaden är rätt stor. Nu ska jag ge den lite tid att rätta till mitt hår och sedan klippa mig och skippa färgning för några månader. (Ett löfte jag brutit så många gånger, men icke denna gång!) Toppbetyg även om jag inte har så stor erfarenhet utav håroljor  
Och en liten pil för att visa hur statusen ser ut, jäklar det börjar ta slut!
Har ni några bra håroljor att rekomendera? :)
Kommentarer
Afrodite Edreflo
http://affys.se/

du borde testa håroljan från Matrix, den är hur bra som helst och väldigt dryg av sig :D

Karoline
http://uniwas.blogg.se/

Jag har också oljan, tycker den är superbra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback