Smink är så otroligt kul, man kan framhäva och förändra hur man vill om man tränar lite på det. Inte för att jag är ett stort fan av att förändra med hjälp av smink mer än nu till halloween och i vissa andra situationer. Men oftast blir det en tandard sminkning, precis som den här. Ska bara ut på lite ärenden så det är inte jätte nödvändigt att jag har smink, men tycker man det är kul tar man vartenda tillfälle man får. Tyvärr är bilden tagen med en mobil då jag inte har tillgång till systemkameran just nu. Första gången jag målar ögonbrynen med bara en skugga och pensel och wow vilken skillnad, inte lika hårt och perfekt till vad jag vill uppnå! (Även om man visst inte ser mina ögonbryn på bilden, hih)
Hur mycket sminkar ni er en helt vanlig vardag?
Är det för att det är kul eller för att det känns som ett måste?
Kommentarer
Louise
http://louiseamanda.se

Fin du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback