Har många gånger sett Lyko reklamerna med Bed Head produkter och annat smått och gått men aldrig brytt mig om att ta mig en titt på sidan, men i och med förra inlägget bestämde jag mig för att ta en titt på vad man kan köpa åt tjejkompisarna och kanske även hur mycket en rakapparat till min pappa skulle kosta mig. Och oj vad jag är imponerad. Priserna är låga och frakten är grattis. Redan på det sist nämnda är jag ju typ såld. Så jag satte ihop lite collage på vad jag tycker är perfekt att köpa till den smink intresserade, hudvårdsfantasten och hårgalningen. Klicka på bilderna eller här för att komma till sidan.
Makeup at lyko
Make Up Stores microshadows säljs för 100 riksdaler styck, något som annars varierar mellan 140 och 180 kronor! Detsamma med deras läppstift, dock varierar priset på sidan på dessa, vissa uppgår till 170 kronor tror jag. Båda sakerna finns i otaligt många färger och finishar, vill ha aaaalla ögonskuggorna! Så vackra!
 
Hudvår på lykos
Handkrämer är ett måste för mig under vinterhalvåret, nivea är ju en klar favorit men där finns massor att välja på! Dirty Works produkter är galet coola, tänker nog klicka hem några stycken och göra ett kit till en av tjejkompisarna.
 
Hårvård lyko.se
Vem behöver inte boosta sin hårfärg nu när mörkret smyger sig på? Revlon, som också gör färgbomberna, har många färger i sin Nutri Color Creme serie. Ett snabbt, enkelt och nu även billigt sätt att fräscha upp hårfärgen. Jag har spanat in den röda och kommer kanske klicka hem den efter jul.
 
Har ni några tips på var man ka
 
Kommentarer
MATILDA
http://matildays.se

så himla bra tips!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback