xmas
Det är snart jul och jag är så taggad inför den mysiga stämningen som kommer infinna sig snart, jag har redan tjuvstartat med glögg, julmust och pepparkakor. Och har redan skrivit min önskelista som nu hänger på kylen. Även om julen inte alls handlar om materialistiska ting så är det endå kul att få ge de människor man älskar något och få något tillbaka. Jag tycker att dock att gesten är mycket mer betydelsefull än vad själva presenten i sig är. Men här är några saker jag hoppas kunna hitta under granen, alla är skönhets relaterade hihi. Har hört mycket bra om ELF primern, om maybeline fit me concealern och om Maybeline colour tattoo så hoppas åtminstone få en utav dessa saker! Vad hoppas ni på att få i jul?
 
Kommentarer
ACIRES
http://acires.se

Och vilket av det önskar du dig av syrran? ;)

Maria

Jag vill ha något från Diors julkollektion!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback