Jag har alltid vetat att jag vill plugga vidare, trots att där såklart funnits stunder då jag tvivlat på det. Men jag har nog äntligen kommit fram till något som jag verkligen vill göra, studera juridik. Innan var jag säker att läkarutbildning skulle vara rätt men att någon som inte tål att se blod och som inte brinner riktigt lika mycket för kemilektionerna längre skulle bli läkare är kanske inte idealt. Så jag tänkte ta min historie och samhällsälskande sida och efter gymnasiet läsa samhällskurser och sedan gå vidare till juridik. Att studera är en stor del av mitt liv, något ni kanske märkt. 
 
Men man görju inte sådant för att inte få ut något av det. Jag vill helst av allt bilda familj, och jag är inte en av dom som vill vänta tills runt 30, utan jag längtar nästan redan ihjäl mig efter hela det där paketet. 
 
Men man bestämmer ju inte själv hur framtiden ser ut, så jag får hålla er uppdaterade.
 
Vad har ni för framtidsplaner? 
Kommentarer
Jennisbeauty
http://www.jennisbeauty.blogg.se

Har också funderat på juridik! Verkar intressant som bara den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback