Har bestämt mig från att gå ifrån mitt röda hår och försöka få tillbaka en naturlig brun färg. Detta samtidigt som jag älskar rött hår och verkligen inte vill skiljas ifrån det. Haha, men med tanke på hur mycket färgning jag måste gå igenom för att bibehålla det röda känns det som att det sliter alldeles för mycket på mitt hår. Så nu gäller det att vänta på att håret ska växa ut, suck.. För vem har råd med en avfärgning hos frisören liksom? Nej, det blir att vänta, bada i klor och vara ute i solen så att det bleks bort utav sig själv!
Tills dess sitter jag fastklistrad vid pinterest och låter inspiration och motivation till att vänta!
Bilder tagna från pinterest
 
 
 
 
Kommentarer
Ida ツ
http://boardin.se

Tydligen så ska citron hjälpa att pressa i håret för att bleka det :) Och balsam ska även hjälpa till :) Sen så finns det mkt färgbomber, t.ex. revlon nutri color cream. Det märket har färgbomber i olika färger, t.ex. rött och brunt som kan vara bra att använda :)

Svar: citron sliter dock rätt rejält med tanke pp de starka syror som finns i den :/ och färgbomb har jag minsann provat men håret bli oranget och frissigt haha! ska läsa på mig lite mer om kamomillte och citron! tack så jättemycket! :3
gatukors.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback