Har kommit igång med en mycket hälsosammare livsstil, eller försöker komma igång kanske är mer korrekt. Jag tränar två till tre gånger i veckan, väljer de långa vägarna och satsar fullhjärtat på mitt rehab program nu. Min hälsa är i fokus, både den fysiska och psykiska. Något jag inte haft tid med när jag gick i tvåan, men nu äntligen har tid till! Så för att komma igång ordentligt åkte jag och mamma för att köpa skor, och nu prioriterade jag inte klackar och rosetter utan bekvämlighet och kvalitet. Blev så glad när jag kunde kombinera det med stil, för wow vad snygga de är!
Båda paren kostar 299 kronor på skopunkten där de har den fantastiska dealen 3 för 2 eller det andra paret för halva priset! Sånt här gör mig så taggad att ut och promenera och springa runder, men vädret idag är inte riktigt idealt för det, haha! Så får hålla tillbka springet i benen ett tag till!
Kommentarer
JUNITJEJ
http://www.junitjejen.se

Snygga dojjor!

Svar: visst är dom! :)
gatukors.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback