För det första, var tog värmen vägen? Ligeer och huttrar under dubbl filtar och känner mig som en isbit! Eller håller jag bara på att bli sjuk...? För det andra, det här är så himmelskt mysigt! Att befinna sig i en park, omgiven av varma skratt, toner från dansbands musiken, mjuka danssteg som ekar omkring och det glada sorlet från alla människor som upplever samma ro som jag gör. Hur kan man inte vilja befinna sig här, varje dag, varje timme, av sin semester?! Att campa är väll ändå en av de bästa sakerna som finns!
 
 
Jag hoppas jag hinner fatta kameran imorgon, för jag vill verkligen dokumentera detta! Men imorgon nalkas först och framst att hjälpa till i köket. Frivilligt och gratis, men vad gör det!
Nu ska jag fortsätta att mysa med en sömnig hund och dricka lite mer kaffe för att värma upp mig ordentligt!
Så vad gör ni i just denna stund? 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback