Tänkte först inleda inlägget med "Denna helgen" för det känns verkligen som att de senaste dagarna har varit helg. Så min lilla låtsats helg började i tisdags då jag åkte iväg för att handla presenter i en liten, mysig, skivaffär i lund och sedan gå vidare för att vila upp inför onsdagens äventyr. Som bestod av paddling och sushi, så kul och spännande! Aldrig paddlat innan, och det kommer nog dröja ett tag till då min axel är helt förstörd nu. Men så mysigt att bara paddla kajak i sin egen takt med kära vänner! Torsdagen bestod av överfulla bussar och marknad, som var lika trevligt det med! Fredagen blev en familjedag som varit efterlängtad och slutade med thaimat, godis och bigarråer. Idag blir det att fira min låtsatspappa som fyller år och äta massvis med tårta!
Vad har ni hittat på i veckan?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback