Gårdagens inköp, som jag är förälskade i. Inga statement-halsband direkt men har letat efter ett rörhalsband hur länge som helst som är precis lagom. Och detta är ju precis det! De kostade 20 kronor var på Ur och Penns rea i Lund, ska minsann in och köpa några fler tror jag!

Gårdagen var även fylld av massa god mat och legobyggande hos min syster och hennes familj men Johannes. En mysig och välbehövd kväll som sedan avrundades med att se eurovision hemma med föräldrarna. Så kul att rätt låt vann! Nu har min skola en eurovision vinnare att skryta om! Men österrike förtjänade ju minst en eller två 10 poängare enligt mig! Vad hände där liksom!? Vem tyckte ni skulle vinna eller åtminstone få flera poäng?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback