Fick slut på serie-förslag då jag redan sett Buffy och Angel 300 gånger, redan ser Bones och helt har tappat lusten för greys anatomy och inte riktigt orkar se ikapp GoT. Det får bli mitt sommarnöje. Jag ser även Supernatural med pojkvännen och Grimm fastnar jag totalt i så tänkte vänta med att se mer tills sommaren. Så tänkte hitta en serie och kom då på att de har gjort en serie om samma legend som i en av mina favoritfilmer med samma namn. Nämligen Sleepy Hollow, och wow. Jag kan säga att än så länge har jag endast sett 5 avsnitt och jag är fast, kan vara relevant att veta att jag började se igår haha. Inte mycket, stora, cliffhangers än så länge men känner mig ändå manad att fortsätta se avsnitt efter avsnitt. Så detta är vad jag gör på mina pluggpauser nu. Så så, taggad för att se om serien blir så bra som jag tror!
Har ni sett Sleepy Hollow och tycker ni den är bra? Eller har ni andra serie förslag?
Kommentarer
Ida - foto & häst
http://prinsesc.blogg.se/

Har tänkt börja se den, verkar bra!! :D Kollar på runt 25-30 st så ser ju en del haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback